سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خود پسندیدن مانع به زیادت رسیدن است . [نهج البلاغه]
عاشقانه ترین عاشقانه های من
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • به نگاهی که از گوشه چشم بر هم می اندازیم...

    به آنچه در دلهایمان پنهان می کنیم...

    به چیز هایی که زیر دو چشماست ولی دیده نمی شوند...

    و به زمزمه هایی که گوشها نمی شنوند...

                                                    قسم می خورم که دوستت دارم...

     

    i love you

    بهار ::: جمعه 87/1/16::: ساعت 4:2 عصر
    هر چه می خواهد دل تنگت بگو : دلتنگی


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 2
    بازدید دیروز: 6
    کل بازدید :11005

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<
    عاشقانه ترین عاشقانه های من
    بهار
    عشق زیر باران ایستادن و با هم خیس شدن نیست عشق چتر شدن برای دیگری است طوری که هیچ وقت نفهمد چرا خیس نشد. سلام به همه ی دوستان امید وارم لحظات خوبی را در وبلاگ من سپری نمایید این وبلاگ رو فقط و فقط برای تک گل زندگیم ساختم. امید وارم لذت ببرید نظر یادتون نره.

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    عاشقانه ترین عاشقانه های من

    >>لوگوی دوستان<<

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<